Klanten

Enkele klanten vertellen:

shell

Shell Tankstations R. Lamme:

  • 2 x gastvrijheidstraining “4 omzetverhogende stappen van GASTvrijheid” (2012+2016)
  • 1 x traject leiderschapstraining voor assistent managers, bestaande uit 4 theorietrainingen en 1 Gastvrij Leiderschapstraject. (2012+2016)

Reacties gastvrijheidstrainingen:

  • “Duidelijk en goede uitleg in gastvrijheid”
  • “Dit was een meerwaarde voor het bedrijf”
  • “Een betere service begint bij jezelf”
  • “Super ervaring”
  • “Dit was een verbreding en vergroting van het kennen en kunnen in de horeca”
  • “Duidelijke uitleg, positieve ervaring”
  • “Prima training om buiten je eigen vakgebied rond te kijken, om er van te leren”
  • “Wees gastvrij, daarmee creëer je je eigen plezierfactor”

———————————————————————————————————-

Restaurant Abel, Rhoon:

  • 4 x Gastvrijheidstrainingen “De Gastengenerator”
  • 1 x Focustraining voor leidinggevenden
  • 1 x Teamtraining “Meer teamspirit door de G.A.S.T.-methode”

Enkele reacties:

  • “Enthousiaste training waar we veel aan hebben”
  • “Leerzame training waarbij je zelf aan het denken wordt gezet”
  • “Krachtig, leerzaam en zeer duidelijk”
  • “Op een leuke manier meer vakkennis opdoen”
  • “Een training die ervoor heeft gezorgd dat ik bewuster ben van bepaalde belangrijke situaties”
  • “Leerzaam op een ontspannen manier’
  • “Vol nieuwe inzichten”
  • “Ideaal voor de Horeca-ondernemer die een frisse doch professionele kijk op gastvrijheid wilt”
  • “Voor elk horecabedrijf een toegevoegde waarde!”

———————————————————————————————————-

logo_de_eeterij2Restaurant “De Eeterij” in Deurne is 4e geworden in de verkiezing “Leukste restaurant van Brabant” in 2012!

  • 1 x Gastvrijheidstraining “De Gastengenerator”

Enkele reacties:

  • “Leerzame training gehad, veel opgestoken!”
  • “Een goede training om de puntjes op de ï te zetten”
  • “Goede tips”
  • “Goede tips en je krijgt opdrachten”

—————————————————————————————————

Vivium Zorggroep:

  • 1 x Gastvrijheidstraining “De Gastengenerator”

 

Enkele reacties:

  • “Wij vonden het verloop van de training duidelijk en leerzaam. De praktijkopdrachten vonden wij erg leuk om te doen.
  • Het resultaat van je training is zeker merkbaar aangaande de interne communicatie, de dames hebben meer inzicht gekregen in hun problematiek. Hiermee is de doelstelling voor een groot deel bereikt.
  • De competenties van de trainster die wij als plezierig hebben ervaren en ons ook zijn opgevallen: Variatie/Flexibiliteit/Sociaal vaardig/Integriteit”

——————————————————————————————————————-

Partners

Horeca-Impuls werkt nauw samen met partners die dezelfde visie vertegenwoordigen als Horeca-Impuls, namelijk:

“Het creëren van een gedragsverandering in de horeca waardoor een kwaliteitsverhoging tot stand kan komen”.

Partners van Horeca-Impuls:

  • Mystery-Review, voor onafhankelijke rapportage na mystery-visits.
    Door deze samenwerking wordt de kwaliteit van de gastvrijheidstrainingen geborgd.
  • Van Gevelt, voor ondersteuning van ondernemers die vastlopen en zich in zwaar weer bevinden. Met deze samenwerking krijgt niet het team maar juist de ondernemer een steun in de rug. Praktisch, Analytisch, Helder.
  • WeLoveHoreca, als samenwerkingsverband met als doel naadloos aan te sluiten op de behoefte van de (her)startende horeca-ondernemer op het gebied van gastvrijheid, online marketing en een gedegen ondernemersplan.